Rauhan viesti -kevätkonsertti Ukrainan hyväksi Myllykosken kirkossa
Mielipide: Ratamon yöpäivystyksen lopetus – säkillä valoa pirttiin ja pimeää ulos
Hyvinvointialueen palvelulautakunta: Elimäen, Jaalan ja Miehikkälän terveysasemat lakkautetaan
Mielipide: Kok–PS-hallitus vastaa Kouvolan yöpäivystyksen kohtalosta
Pääesiintyjänä tuplatohtori Loviisasta
Akkutehtaasta jätettiin adressi ministereille – CNGR:n mukaan Haminan akkutehdasta ei voida rinnastaa muihin tehtaisiin ratkaisuiltaan
Henkilö: Ahkera mielipidekirjoittaja Jukka Poikolainen herättää vahvoja reaktioita, puolesta ja vastaan – ”Yritän olla humanisti”
Pekka Korpivaara vaatii Kymenlaakson hyvinvointialueen johtajaylilääkärin erottamista – Hyvinvointialue puolustaa johtajaylilääkäriä
Rallicrossia triplasti Tykkimäellä
Mauno kutsuu kävelylle hyvä asian puolesta
Wiinijuhlat Kuusankoskella
Digiasemalta uutta osaamista yrityksille
Palveleva kangaskauppa
Luksulla valmistaudutaan Tammikuun talkoisiin
Kotihoitoa Kouvolassa - Myö välitetään sinusta!
Pyhtää markkinoi pääkaupunkiseudulle
Kampanjassa korostetaan asuntojen hintoja ja lapsiystävällisyyttä.
Hiljattain julkaistu Pyhtäälle-video pyrkii tavoittamaan pääkaupunkiseudulla asunnon hankintaa suunnittelevia lapsiperheitä.
Videolla helsinkiläinen, Pukinmäessä asuva yksilapsinen perhe käy tutustumassa Pyhtääseen, kuntaan, josta he eivät ole koskaan kuullutkaan.
Perhe katselee ensimmäistä omaa asuntoaan. Heidän budjetillaan Helsingistä Kalliosta saisi 35 neliömetrin kaksion tai Kontulasta 90-neliöisen kolmion, kun Pyhtäällä samalla rahalla saisi omakotitalon.
Asuntojen lisäksi Pukinmäessä asuva perhe tutustui kymmenen vuotta sitten Pyhtäälle muuttaneeseen Konttisen perheeseen. Konttiset toteavat viihtyvänsä todella hyvin Pyhtäällä ja heidän lapsensa kokevat olonsa turvalliseksi, kun samalla kadulla asuu muitakin lapsiperheitä ja aina löytyy kavereita.
Konttisen perhe kertoi yllättyneensä Pyhtäällä siihen, kuinka suuria tontteja oli tarjolla. Heitä viehättävät myös, yhteisöllisyyteen ja lapsiystävällinen ympäristö. Positiivinen yllätys heille oli myös merenrantatontin hinta, jolla pääkaupunkiseudulta ei saa minkäänlaista tonttia.
Kumpikaan perhe ei tuntenut Pyhtäätä aiemmin. Molemmat perheet yllättyivät positiivisesti siitä, mitä kaikkea löytyy noin tunnin ajomatkan päässä pääkaupunkiseudulta.
– Tällä kertaa kuntamarkkinointiin haluttiin ihmisläheinen ja perheitä puhutteleva näkökulma, sellainen, johon oman asunnon hankintaa suunnittelevat perheet voivat samaistua, kertoo kunnanjohtaja Jouni Eho uudesta kampanjasta.
Video on julkaistu kunnan nettisivuilla ja YouTube-kanavassa. Lisäksi videolla käynnistyy kuukauden mittainen digitaalinen kampanja, joka on kohdistettu pääkaupunkiseudulle.
Linkki videoon: https://youtu.be/uNUkG3c5Lhw
(05) 210 4400
PL 238, 48101 Kotka
Kymenlaaksonkatu 10, 48100 Kotka (avoinna sopimuksen mukaan)
myynti@pkank.fi
aineistot@pkank.fi
toimitus@pkank.fi
etunimi.sukunimi@pkank.fi
Teija Piipari
Sivustomme käyttää evästeitä.