Perinteet kunniassa Kansallisena veteraanipäivänä
Kymenlaakson kauppakamari: Väylämaksun palauttaminen on kilpailukykyä heikentävä päätös
Mielipide: Muutama numerotieto mietittäväksi Ratamopäätöksestä
Kouvola täyttyy nuorkauppakamarilaisista
Tavara vaihtaa taas omistaa Kouvolassa
Akkutehtaasta jätettiin adressi ministereille – CNGR:n mukaan Haminan akkutehdasta ei voida rinnastaa muihin tehtaisiin ratkaisuiltaan
Henkilö: Ahkera mielipidekirjoittaja Jukka Poikolainen herättää vahvoja reaktioita, puolesta ja vastaan – ”Yritän olla humanisti”
Rallicrossia triplasti Tykkimäellä
Mauno kutsuu kävelylle hyvä asian puolesta
Tykkimäen huvipuiston kesän uutuuslaite kohoaa 38 metriin
Digiasemalta uutta osaamista yrityksille
Palveleva kangaskauppa
Luksulla valmistaudutaan Tammikuun talkoisiin
Kotihoitoa Kouvolassa - Myö välitetään sinusta!
Miun & ihanan kaupan tarina
Sidosryhmien tyytyväisyys Kaakkois-Suomen Ely-keskukseen lisääntynyt
Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskusten yhteisen sidosryhmätutkimuksen mukaan sidosryhmien tyytyväisyys Kaakkois-Suomen Ely-keskuksen toimintaan on kasvanut huomattavasti aiempiin tutkimuksiin verrattuna.
Ely-keskusten sidosryhmille, jotka ovat ohjaavia ministeriöitä ja virastoja sekä palveluntuottajia ja viranomaiskumppaneita, lähetettiin lokakuussa sähköinen kysely.
Tulosten mukaan Ely-keskukset koetaan tärkeinä alueellisina vaikuttajina sekä asiantuntevina, yhteistyötaitoisina ja helposti lähestyttävinä.
Kyselyyn vastasi kaikkiaan 1 750 henkilöä ja Kaakkois-Suomen Ely-keskuksen osalta 122 yhteistyökumppania tai palveluntuottajaa. Keskimääräinen kokonaistyytyväisyysarvosana Kaakkois-Suomen Elyn osalta oli 4,16 (arviointiasteikolla 1–5), ja se parani huomattavasti aiempiin tutkimuksiin (2017, 2015, 2013) verrattuna.
– Ely-keskusten vaikuttavuus perustuu aktiivisiin verkostoihin ja yhdessä tekemiseen alueella ja valtakunnassa. Kumppanuus on tärkeä arvo ja se on korostunut viime vuosien kehittämistyössä, iloitsee johtaja Satu Mäkelä.
Sidosryhmät olivat tyytyväisimpiä Kaakkois-Suomen Ely-keskuksen asiantuntijoiden osaamiseen ja tavoitettavuuteen sekä yhteistyökykyyn ja kykyyn kuunnella muita toimijoita. Alhaisimmat arviot annettiin toiminnan aloitteellisuudesta ja viestinnän toteutumisesta, vaikka niissäkin tulokset paranivat selvästi aikaisempaan nähden.
Yleisinä kehityskohteina on nähty lisäresurssien tarve sekä toiminnan joustavuuden ja näkyvyyden lisääminen.
(05) 210 4400
PL 238, 48101 Kotka
Kymenlaaksonkatu 10, 48100 Kotka (avoinna sopimuksen mukaan)
myynti@pkank.fi
aineistot@pkank.fi
toimitus@pkank.fi
etunimi.sukunimi@pkank.fi
Teija Piipari
Sivustomme käyttää evästeitä.