Kotkansaaren pop up -myyntipaikkoja voi varata Kauppatieltä
Yhteisötalo messin käyttövuorojen haku alkaa huhtikuussa
Lukijan kuva: hyvää pääsiäistä!
Polttoaine riittää Kotkan seudun busseissa ainakin ensi viikon
Ilmoittautuminen Kotkan Meripäiväparaatiin on nyt auki
Sami Ristiniemi osti Restec Finland Oy:n
Kotkasta löytyy Kaakkois-Suomen paras K-Market
Muualta tullut äiti kaipaa ystävää
Maakunnan kulttuurille uutta näkyvyyttä
Mauno kutsuu kävelylle hyvä asian puolesta
Digiasemalta uutta osaamista yrityksille
Palveleva kangaskauppa
Luksulla valmistaudutaan Tammikuun talkoisiin
Kotihoitoa Kouvolassa - Myö välitetään sinusta!
Miun & ihanan kaupan tarina
Suun terveydenhuollon ajanvarauksen valikko poistuu käytöstä – Odotusajat Kymsoten puhelinpalveluihin pysyneet maltillisina
Kymsoten suun terveydenhuollon ajanvarauksen (puh 05 220 2200) puhelinvalikko poistuu käytöstä tänään 3. elokuuta. Ajanvarauksessa on ollut oma valikko kiireellisen ja kiireettömän hoidon ajanvarausta varten.
Valikko poistuu, sillä sekä kiireellisiin että kiireettömiin yhteydenottoihin pystytään tällä hetkellä vastaamaan nopealla aikataululla. Tarkoituksena on myös helpottaa asiointia siten, että asiakkaan ei tarvitse ennen soittamista tehdä arviota hoidontarpeensa kiireellisyydestä.
Suun terveydenhuollon ajanvarauksen keskimääräinen jonotusaika oli heinäkuussa 7 minuuttia 46 sekuntia. Asiakas voi jättää myös takaisinsoittopyynnön arkisin kello 7–14. Takaisinsoittopyyntöihin vastaamisessa meni heinäkuun aikana keskimäärin 1 tunti 9 minuuttia.
Kymsoten ylihammaslääkäri Mikko Uusikylä muistuttaa kuntalaisia, että asiointipisteeksi voi valita minkä tahansa Kymsoten hammashoitoloista. Kymenlaaksossa ainoastaan Pyhtään hammashoitola palvelee vain pyhtääläisiä tai Pyhtään kunnan terveyspalvelut valinneita.
Kymsoten puhelinvalveluiden odotusajat ovat lyhentyneet merkittävästi sen jälkeen, kun niiden tuottaminen siirtyi Kaiku24:lle tammikuussa. Heinäkuussa terveysasemien keskitetyn ajanvarauksen puhelinpalveluun (puh 05 220 2000) jonottaminen kesti keskimäärin 11 minuuttia 20 sekuntia. Takaisinsoittopyyntöihin vastattiin keskimäärin 3 tunnissa 44 minuutissa. Pääsääntöisesti kaikki takaisinsoitot pystyttiin tekemään saman päivän aikana yhteydenotosta.
Ympärivuorokautisen Päivystysavun (puh 116117) keskimääräinen jonotusaika oli heinäkuussa 5 minuuttia 39 sekuntia. Takaisinsoitoissa kesti keskimäärin 16 minuuttia 57 sekuntia.
Kymsote pyytää kuntalaisia hyödyntämään puhelinpalveluita hoitoon hakeutuessaan. Kaikissa Kymsoten puhelinpalveluissa soittoon vastaa terveydenhuollon ammattilainen, joka tekee asiakkaalle arvion siitä, millaista hoitoa tämä tarvitsee ja ohjaa oikeaan hoitopaikkaan. Hätätilanteessa tulee aina soittaa hätänumeroon 112.
(05) 210 4400
PL 238, 48101 Kotka
Kymenlaaksonkatu 10, 48100 Kotka (avoinna sopimuksen mukaan)
myynti@pkank.fi
aineistot@pkank.fi
toimitus@pkank.fi
etunimi.sukunimi@pkank.fi
Teija Piipari
Sivustomme käyttää evästeitä.