Tiina Puhakasta Kotkan viestintä- ja markkinointipäällikkö
Kuntotalon palloilusali on suljettu turvallisuussyistä
Karjalan prikaatissa noin 60 varusmiestä altistunut koronavirukselle
Anna palautetta Kouvolan kaupungin venepaikoista
Kysytyimpiä ovat
yksiöt ja kaksiot
Kotkan konserttitaloon uutta pöhinää
Fintoilin biojalostamohanke etenee
Poliisipartio ajoi ulos tieltä Kotkassa
Peruna on uskottava elokuva olematta realistinen
Kotkan K-Rauta saa tänään uuden kauppiaan
Viikon Pulinat -show
Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Samoin Viikon Pulinat. Viimeisessä ohjelmassa käydään pohjalla ja noustaa huipulle eli mukana mm. parhaat/huonoimmat palat, nostalgiaa, yllätysvieraita jne.
Tuotanto: Same-eYes Oy / Citymedia.fi
Nabil Niazi on vuoden positiivisin kotkalainen
Kotkan Nuorkauppakamari ja Positiivarit ovat valinneet jo 16. kertaa vuoden positiivisimman kotkalaisen yhteistyössä Kymenlaakson Sähkön kanssa. Kilpailussa etsittiin henkilöä tai tahoa, joka on toiminnallaan ja esimerkillään vaikuttanut positiivisesti Kotkan alueella. Vuoden 2020 positiivisimmaksi kotkalaiseksi on valittu asiakaspalvelija ja tulkki Nabil Niazi.
Tänä vuonna ehdokasasettelu tehtiin Kotkan Positiivisen Palautteen Vallankumous Facebook -ryhmässä. Lopullisen valinnan teki Kotkan Nuorkauppakamarin hallitus verraten esitettyjä perusteita palkinnon myöntämisen kriteereihin. Tänä vuonna kilpailussa haluttiin nostaa esiin arjen positiivisuutta ja monien loistavien ehdokkaiden joukosta kärkeen nousi Prisman myyjänä ja myös tulkkina omalla toiminimellään työskentelevä Niazi.
Ehdokasasettelussa Niazi sai erinomaista palautetta mm. palveluasenteestaan, iloisuudestaan, kohteliaisuudestaan ja auttavaisuudestaan.
– Nabil on selkeästi tehnyt vaikutuksen suureen joukkoon ihmisiä hoitamalla työnsä esimerkillisesti ja tuottamalla ihmisille hyvää mieltä arjen keskellä, projektipäällikkö Kirsi Rasanen toteaa tiedotteessa.
Afganistanilaislähtöisestä ja kymmenen vuotta Suomessa asuneesta Niazista huokuu positiivinen ja yritteliäs asenne. Hän on ylpeä työstään asiakaspalvelijana ja pitää sitä suuressa arvossa. Niazi korostaa, että työ ei ole pelkkää hymyilyä kassalla, vaan asiakaspalvelun täytyy olla ammattimaista ja asiantuntevaa. Niazi kertoo, että hyvä asiakaspalveluasenne on lähtöisin hänen geeneistään.
– Jos olet ihmisille positiivinen ja kunnioitat heitä, he kunnioittavat sinua takaisin.
(05) 210 4400
PL 140, 48101 Kotka
PL 238, 48101 Kotka
Kymenlaaksonkatu 4, 48100 Kotka (avoinna sopimuksen mukaan)
myynti@pkank.fi
aineistot@pkank.fi
toimitus@pkank.fi
etunimi.sukunimi@pkank.fi
Teija Piipari
Sivustomme käyttää evästeitä.