Mielipide: Hallitus säästää niin paljon, ettei kansalla ole varaa siihen
Pyhtään kulttuuritalosta vuoden kotimaan matkailukohde
Muodostelmaluistelun aluemestaruuksista kilpaillaan Kouvolassa
Kymi Sinfonietta ei ole vieläkään löytänyt uutta toimitusjohtajaa
Mielipide: Kulttuuriala on kritiikkinsä ansainnut
Kolme kouvolalaista ja Kuusankosken seurakunnan kanttori kisaavat Voice of Finlandissa
Kotkassa on jälleen Rakkausviikko
”Ihminen ei jaksa ilman kulttuuria”
Elvis Presley 90 vuotta – Juhlaohjelma RadioSE-kanavalla
Löytyykö enää junioreita juniorijoukkueisiin?
Kiinteistöillä elinvoimaa Kotkaan
Arjan voitto nivelrikosta
Paikallista terveydenhuoltoa suurella sydämellä!
Monikanavaista mainontaa
Camini Oy tuo ammattitaitoa ja vuosikymmenien kokemuksen Kymenlaakson nuohous- ja ilmanvaihtoalalle
Kelan Kotkan palvelupisteen aukioloaika muuttuu
Joulukuusta alkaen Kelan palvelupiste Kotkassa palvelee maanantaista tiistaihin ja torstaista perjantaihin iltapäivisin kello 12–16 sekä ajanvarauksella keskiviikkoisin. Ajan palvelupisteeseen voi varata Kelan puhelinpalvelusta. Kotkan palvelupiste sijaitsee osoitteessa Keskuskatu 7.
Aikaisemmin sama aukioloaika oli kaikkina arkipäivinä, mutta jatkossa keskiviikkoisin saa henkilökohtaista palvelua vain ajanvarauksella.
– Muutimme aukioloaikoja, koska haluamme tarjota asiakkaille enemmän palvelua ajanvarauksella. Näin pystymme tarjoamaan kaikille palvelupisteellä asioiville riittävän tuen. Kiireellisiä asiakastilanteita hoidetaan kaikkina päivinä, kertoo Kelan eteläisen asiakaspalveluyksikön keskuksen päällikkö Mari Harju tiedotteessa.
Lähes kaikki Kela-asiat voi hoitaa myös verkossa tai puhelimessa. Kelan henkilöasiakkaille tarkoitetussa asiointipalvelussa eli OmaKelassa voi hakea etuuksia, lähettää liitteitä ja ilmoittaa muutoksista. OmaKelassa voi myös tarkistaa oman hakemuksen tilanteen ja etuuksien maksupäivät. OmaKelaan kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai varmennekortilla.
Puhelinpalvelussa asiakas saa henkilökohtaista neuvontaa verkkoasiointiin ja hakemuksen tekemiseen. Kelan puhelinpalvelu on avoinna joka arkipäivä kello 9–16. Tarvittaessa puhelinpalvelussa voi myös jättää suullisen hakemuksen, jos mikään muu asiointitapa ei ole mahdollinen.
(05) 210 4400
PL 238, 48101 Kotka
Kymenlaaksonkatu 10, 48100 Kotka (avoinna sopimuksen mukaan)
myynti@pkank.fi
aineistot@pkank.fi
toimitus@pkank.fi
etunimi.sukunimi@pkank.fi
Teija Piipari
Sivustomme käyttää evästeitä.